Retailerul Auchan isi va extinde anul acesta reteaua de magazine prin inaugurarea in toamna la Pitesti a unui nou hipermarket in urma unei investitii de 40 milioane euro
"Investitia de 40 milioane euro facuta de Auchan Romania pentru construirea si deschiderea hipermarketului din Pitesti este una din cele mai importante din oras. De asemenea, magazinul va fi cel mai mare de acest gen din Pitesti, avand nu mai putin de 10.000 de mp suprafata de vanzare, 40 de case de marcat si o parcare cu 1.600 de locuri. Hipermarketul este ancora unui amplu proiect comercial care cuprinde un mall de peste 12.000 mp, cu magazine si restaurante precum si un magazin de bricolaj - Bricostore", au declarat reprezentantii Auchan.

Dupa deschiderea primului hipermarket din Romania in Bucuresti anul trecut, Auchan isi continua expansiunea pe piata romaneasca, in aceasta toamna fiind programate trei noi deschideri la Targu-Mures, Cluj-Napoca si Pitesti. Pentru hipermarketul care va fi deschis in aceasta toamna in Pitesti, Auchan Romania va angaja pana la deschidere 350 de oameni.

Auchan a deschis primul sau magazin in Romania, in noiembrie 2006, in cartierul bucurestean Titan, dupa o investitie de 40 milioane euro. MGV Distri-Hiper Romania, operatorul hipermarketului Auchan, a terminat anul trecut cu o cifra de afaceri de 19 milioane euro si pierderi de patru milioane euro. Grupul comercial Auchan are in plan pentru 2008 deschiderea a alte doua hipermarketuri la Constanta si Timisoara.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri