Compania franceza Michelin estimeaza ca vanzarile sale de anvelope pentru autoturisme si camionete vor creste cu 10 - 20% anul acesta in Romania, pana spre nivelul de 500.000 de unitati, pe o piata unde compania estimeaza ca se vor vinde 2 milioane de unitati, au spus reprezentantii Michelin.
"Anul trecut am vandut in jur de 3 - 400.000 de anvelope pentru autoturisme, masini 4X4 si camionete in Romania (...) Anul acesta estimam o crestere de 10 - 20% iar unul dintre motive este ca am redus preturile la o parte dintre anvelope, pentru a deveni mai competitivi,", a spus, citat de NewsIn, directorul comercial al diviziei de anvelope pentru autoturisme si vehicule utilitare a Michelin pentru Romania si Balcani, Cedric Binoit.

Cifra vanzarilor de anul trecut cuprinde si numarul de anvelope Montana vandute, insa aceasta marca nu mai este comercializata de catre companie. Binoit a precizat ca cel mai mult va creste segmentul de anvelope premium, datorita cresterii vanzarilor de automobile de lux.

Anul trecut, pe piata de inlocuire s-au vandut 1,9 milioane de anvelope destinate autoturismelor si camionetelor, iar analistii Michelin estimeaza ca anul acesta se vor vinde doua milioane. Binoit spune ca evolutia pietei depinde foarte mult de sezonul de iarna, iar daca nu va fi zapada, vanzarile de anvelope pentru anotimpul rece pot scadea puternic, atragand dupa sine diminuarea vanzarilor pe piata, pana la 1,7 milioane de unitati.

"Activam pe o piata unde trei sferturi dintre anvelopele vandute sunt anvelope low-cost, si cand ai atatia clienti obisnuiti sa cumpere anvelope ieftine, e greu sa-i faci sa inteleaga ca anvelopele mai scumpe sunt de calitate mult mai buna", a mai spus directorul comercial al diviziei de anvelope pentru autoturisme si vehicule utilitare a Michelin pentru Romania si Balcani
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri