Lantul de magazine de bunuri de larg consum Selgros Cash&Carry Romania a inregistrat, in primul trimestru, o crestere cu 25% a cifrei de afaceri, fata de perioada similara a anului trecut, a declarat, citat de NewsIn, presedintele companiei, Alexandru Vlad.
"Acesta crestere se datoreaza pe de o parte cresterii vanzarilor din magazinele Selgros deja deschise, iar pe de alta parte deschiderii a trei magazine in perioada de referinta: Bacau, Suceava si Iasi", au declarat reprezentantii companiei. Ei nu au putut face estimari referitor la cifra de afaceri pentru acest an, deoarece ea variaza in functie de deschiderea sau nu a inca unui magazin in acest an. Selgros Cash&Carry Romania a obtinut anul trecut un profit de aproape 101 milioane lei, la o cifra de afaceri de peste 2,15 miliarde lei.

Reteaua Selgros detine in prezent, prin 16 centre comerciale in Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Targu Mures, Cluj Napoca, Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, Bacau, Galati, Suceava, Iasi si Constanta.

Concurenta pe piata de retail este reprezentata de retelele de magazine Billa, Carrefour, Kaufland, Metro Cash&Carry, Cora si XXL Mega Discount.

Selgros Cash&Carry are ca asociati concernele germane Rewe Gruppe Koeln si Otto-Versand Hamburg si a intrat pe piata romaneasca in 2001, prin deschiderea primului magazin la Brasov unde se afla si sediul administrativ. Grupul nemtesc Rewe a vandut anul trecut pe piata romaneasca produse in valoare de 1,05 miliarde euro, in crestere cu 34,7% fata de 2005.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri