29 Martie 2024

Auchan lansează un concept inedit la cumpărături: căruciorul-surpriză. Dar numai pentru produse nealimentare



Sub titlul „Descoperă comoara din cărucior” Auchan a oferit clienților săi din hipermarketurile Auchan Sibiu, Craiova Electroputere și Târgu Mureș Plaza Mall, posibilitatea de a cumpăra produse nealimentare cu prețuri reduse cu -65% față de prețul de la raft, puse de angajații Auchan în cărucioare închise.

Astfel, fiecare coș conținea între 10 și 20 de produse nealimentare, precum electronice, produse de menaj, de îngrijire a casei, decorațiuni etc., conținutul acestora fiind dezvăluit clienților doar după achiziție.

În mai puțin de 2 ore, de altfel, informează retailerul, toate cele 150 de cărucioare au fost vândute, unii clienți cumpărând chiar mai multe simultan.

Pentru coșuri cu valori între 540-1450 lei, clienții au plătit cu 65% mai puțin, adică între 200-500 lei.

Acțiunea va continua și în alte magazine Auchan, săptămâna viitoare, ziua și ora urmând a fi comunicate în social media și pe site-ul retailerului.

Mai multe detalii despre această acțiune pot fi consultate în regulamentul campaniei, disponibil in magazinele participante și pe auchan.ro.

Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.



Citeste si