Daewoo Craiova a vandut in primul semestru aproape 9.500 de masini, cu 0,5% mai putin decat in perioada similara din 2006, iar compania considera ca rezultatul este apropiat de tinta stabilita, mentinerea vanzarilor la nivelul de anul trecut, au spus pentru NewsIn reprezentantii Daewoo Craiova.
Vanzarile Daewoo au totalizat 9.493 de unitati in primele sase luni ale anului, cu 47 de masini mai putn decat in prima jumatate a anului trecut cand automobilele produse in Oltenia si-au gasit 9.540 de cumparatori. in iunie, producatorul a comercializat 1.741 de masini.

"Diferenta fata de luna mai este mare, atunci am vandut sensibil mai mult (n.r. 40%) datorita programului "Rabla". Practic luna mai a luat mult din vanzarile de pe iunie, iulie si august, pentru ca, datorita programului, multi care ar fi vrut sa-si ia masina spre exemplu in august, si-au luat in luna mai", a spus pentru NewsIn, directorul de comunicare al Daewoo Craiova, Valeriu Garlea.

"Putem spune ca suntem in grafic, pentru ca tinta de vanzari a fost mentinerea cantitativa a valorilor de anul trecut", a adaugat Garlea.

Daewoo Craiova a vandut, anul trecut, in tara, mai mult de 23.000 de masini, cu 13% peste rezultatele din 2005 cand vanzarile au depasit cu putin 20.500 de unitati. in primele cinci luni, Daewoo, cu o cota de 5,7%, ocupa locul cinci in topul marcilor, in functie de vanzari.

in toamna anului trecut, statul roman a redevenit proprietarul uzinei de la Craiova, iar in acest an se va incheia procesul de privatizare. Ofertele pentru pachetul de actiuni de 72,4% detinut de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS) la Automobile Craiova (Daewoo) pot fi depuse pana pe 5 iulie.



Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri F