Producatorul de obiecte sanitare MONDIAL SA, parte a grupului german Villeroy& Boch, a inregistrat in perioada ianuarie-iunie 2007 un volum de vanzari de 17,2 mil. euro, in crestere cu 6.5% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
„Cresterea se datoreaza dezvoltarii segmentului de wellness, care anul acesta a inregistrat rezultate foarte bune, in special pe segmentul de lux”, a declarat Garz Sorin - Country Manager MONDIAL SA.

Ponderea detinuta de fiecare gama de produse in totalul vanzarilor este de 88% pentru obiecte sanitare, 10% wellness, 1.1% armaturi si 0.9% mobilier de baie.

MONDIAL SA a devenit parte a concernului Villeroy & Boch AG, pe segmentul “Baie&Wellness”, in anul 1996, prin preluarea de catre compania germana a unui pachet de 51% din actiuni. In prezent, Villeroy & Boch AG, unul dintre cei mai importanti producatori de ceramica, cu o istorie de peste 250 de ani in domeniu, este actionar majoritar al MONDIAL, cu o participatie de 99,56 % din capitalul social al companiei.

Pentru 2007 reprezentantii companiei MONDIAL SA estimeaza o cifra de afaceri de 33.437.000 euro si un profit de 2.300.000 euro. Cresterea propusa de 3.4 % este una dictata de capacitatile actuale de productie si nu de cererea crescanda a pietei fata de marca Mondial.

„Cresterea pe primul semestru, doar pe piata Romaniei, este de 11.7% fata de perioada similara a anului trecut, nivelul exportului mentinandu-se constant. Compania si-a bugetat pentru anul in curs investitii de 1.3 mil. euro, sumele fiind destinate atat imbunatatirii procesului de productie, cat si unor activitati de marketing si promovare” a declarat Garz Sorin – Country Manager MONDIAL SA.

MONDIAL SA produce obiecte sanitare, armaturi, cazi de baie si dus din acryl, cabine de dus. Compania detine o fabrica la Lugoj unde activeaza peste 990 de angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri