Retailerul Artima a inregistrat in primul trimestru din 2007 o cifra de afaceri de 19 milioane euro, in crestere cu 16% fata de perioada similara a anului trecut, au declarat, citati de NewsIn, reprezentantii companiei.
Anul trecut, Artima a raportat afaceri in crestere cu 34% pana la 275,4 milioane lei (78 milioane euro), in timp ce profitul a scazut cu 41%, la 4,95 milioane lei (1,4 milioane euro). Referitor la cifra de afaceri vizata pentru anul in curs reprezentantii Artima nu au facut estimari, dar au adaugat ca o vor depasi pe cea afisata in 2006.

In prezent Artima opereaza 19 supermarketuri in 17 orase din tara, printre care Oradea, Arad, Brasov, Deva, Hunedoara, Resita, Dej, Bistrita, Severin, Caransebes, Lugoj, Ramnicu Valcea, Drobeta Turnu Severin, Sannicolau Mare, Petrosani, Baia Mare si altele.

Lantul de supermarketuri Artima are in vedere extinderea activitatii in urmatorii ani, prin deschiderea de magazine, in principalele orase din Romania. Artima vrea sa deschida anul acesta in jur de zece magazine, ajungand astfel la 29 de supermarketuri, iar in 2009, compania intentioneaza sa detina 50 de magazine in Romania.

Artima Retail Investment Company a fost creata de omul de afaceri Florentin Banu in 2001. in martie 2005, Enterprise Investors, firma care administreaza fondul de investitii Polish European Fund V, a cumparat lantul de magazine Artima. Valoarea tranzactiei s-a ridicat la 17 milioane euro.

Enterprise Investors este unul dintre cele mai mari fonduri de investitii din Europa Centrala si de Est si a investit in comerciantul de produse alimentare Artima SA si in compania de software Siveco. Polish Enterprise Fund este cel mai mare fond al Enterprise Investors, in valoare de 300 de milioane de euro.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri