Membrii Asociatiei Berarii Romaniei, Heineken Romania, InBev Romania, United Romanian Breweries Bereprod si Ursus Breweries au vandut in primele sase luni ale anului circa 7,29 milioane hectolitri de bere, cu 30% mai mult fata de perioada similara a anului trecut
"Fata de aceeasi perioada a anului precedent, cand membrii asociatiei au ingistrat un volum al vanzarilor de 5,6 milioane de hectolitri, cresterea este de 30 %. Intreaga piata a berii a ajuns la aproape 9,4 milioane de hectolitri, ceea ce inseamna o evolutie cu aproximativ 20 % fata de primul semestru al anului 2006", se precizeaza in comunicatul trimis de Asociatia Berarii Romaniei.

Potrivit directorului general al asociatiei, Constantin Bratu, aceasta crestere se datoreaza conditiilor de vreme favorabile din prima jumatate a anului 2007.

"Tot mai multi romani aleg berea pentru ca este o bautura naturala, usor de consumat in orice moment al zilei, acasa impreuna cu familia sau la terase alaturi de prieteni. Este racoritoare si are un bun raport calitate-pret", a spus Constantin Bratu.

In egala masura, cresterea vanzarilor de bere a fost determinata si de cresterea puterii de cumparare a populatiei.

Asociatia Berarii Romaniei reprezinta peste 70% din piata berii din Romania. Membrii asociatiei, Heineken Romania, InBev Romania , United Romanian Breweries Bereprod si Ursus Breweries, au realizat investitii de peste 550 de milioane de euro, pana in prezent.








Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri