Selena Romania, unul dintre liderii pietei de produse chimice pentru constructii, a inregistrat o cifra de afaceri de 2,6 milioane euro in primul semestru din 2007, in crestere cu 41% fata de perioada similara a anului trecut
Dezvoltarea afacerii este sustinuta in principal de vanzarile de spuma poliuretanica care au crescut anul acesta cu 35%, pana la valoarea de 1,7 milioane euro. Compania si-a extins recent capacitatile de depozitare si si-a intarit forta de vanzari.

"Selena continua sa isi consolideze pozitia de lider pe segmentul spumelor poliuretanice, unde detine o cota de piata de 32-33%. Situatia buna pe care o avem pe acest segment ne permite sa ne concentram pe alte produse, iar rezultatele se vad deja. Desi pentru moment contributia individuala la cifra de afaceri este mai redusa decat in cazul spumelor poliuretanice, adezivii si etansantii au avut deja o rata de crestere in vanzari de peste 50% in primul semestru", a declarat directorul general al Selena Romania, Dorin Spataru.

Pentru prima jumatate a anului, compania a inregistat o evolutie a vanzarilor de 59% pentru adezivi, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. O crestere importanta de peste 50% a fost obtinuta in domeniul benzilor adezive si de 56% pentru produsele siliconice si de etansare. De asemenea, vanzarile de echipamente si accesorii de aplicare au fost cu 35% mai mari pe primele sase luni ale anului. Pentru 2007, Selena si-a propus o cifra de afaceri de 6,3 milioane euro.

Compania si-a completat recent forta de vanzari cu pozitii pe care a obtinut cresteri peste estimari si si-a innoit parcul auto pentru sustinerea activitatilor comerciale si de vanzari. Selena Romania a finalizat relocarea si extinderea depozitelor regionale, decizie luata pentru a imbunatati livrarile, capacitatea si conditiile de stocare.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri