Ursus Breweries a inregistrat o crestere de peste 50% a volumului de vanzari in primul trimestru al exercitiului financiar curent, respectiv in perioada aprilie-iunie 2007, fata de perioada similara a anului trecut, datorita investitiilor si a unui sezon cald prelungit.

Cresterea de peste 50 % a vanzarilor a fost determinata de performantele marcilor din portofoliul Ursus Breweries, investitiilor realizate in ultimul an, dar si reducerii sezonalitatii, in contextul unui sezon cald prelungit.

"Am avut un trimestru foarte bun, in care evolutia marcilor noastre a dus la vanzari peste asteptari. Timisoreana si-a continuat performanta spectaculoasa, dublandu-si vanzarile in aceasta perioada si consolidandu-si astfel pozitia de lider pe piata berii din Romania din punct de vedere al volumelor", a declarat presedinte Ursus Breweries, Dieter Schulze.

Acesta a precizat ca Ursus si-a consolidat pozitia de lider pe segmentul premium, cu o crestere a volumelor de peste 20 %, in timp ce vanzarile Ciucas au crescut cu peste 30%.

Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller este al doilea producator de bere din Romania, cu o cota de piata de 24 %, potrivit MEMRB. Compania are patru fabrici de bere, in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov si peste 1.300 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt Peroni Nastro Azzurro, Ursus, Timisoreana, Cuicas, Stejar si Pilsner Urquell.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri