Lantul de restaurante La Mama a inregistrat in primul semstru o cifra de afacceri de 3,5 milioane euro, in crestere cu 40% fata de aceasi perioada din 2006 si estimeaza pentru acest an vanzari totale de peste opt milioane euro, au declarat, citati de NewsIn, reprezentantii companiei.
"In acest moment estimarea vanzarilor totale pentru anul in curs este putin peste 8 mil euro, dar suma finala depinde si de noile locatii pe care le vom deschide. Anul acesta, ne-am propus sa deschidem un restaurant La Mama si doua cafenele Cafepedia, investitia pentru un restaurant fiind in medie de 400.000 euro si de 150.000 euro pentru o cafenea", au declarat reprezentantii companiei.

Acestia au adaugat ca La Mama va continua politica de expansiune a lantului de restaurante si cafenele, atat prin inchiriere cat si prin achizitionarea de spatii proprii. Principalele orase vizate sunt orasele mari ale tarii precum Brasov, Constanta, Cluj, Timisoara si altele.

Compania La Mama analizeaza momentan si posibilitatea extinderii retelei de restaurante prin introducerea sistemului de franciza. "Nu putem preciza o data exacta pentru introducerea francizei deoarece dosarul se afla in lucru si necesita multa atentie", au explicat oficialii La Mama.

La Mama a deschis primul restaurant in anul 1999, in Bucuresti, iar in prezent compania opereaza sapte unitati. Anul trecut, La Mama a inaugurat si prima cafenea proprie, Cafepedia. Compania a inregistrat in 2005 afaceri de aproximativ sase milioane euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri