Producatorul de camasi Braiconf Braila (BRCR) a afisat in in prima jumatate din 2007 un profit net de 358.400 lei, de circa doua ori mai mic decat in aceeasi perioada din 2006, din cauza aprecierii leului si a cresterii preturilor la utilitati

Profitul net inregistrat de companie in primul semestru din 2006 a fost de 680.000 lei.

Afacerile societatii s-au cifrat la 23,61 milioane lei, in prima jumatate a acestui an, in crestere cu 1,6% fata de perioada similara din 2006, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 23,25 milioane lei.

"Investitiile realizate in deschiderea unei retele de 18 magazine care sa acopere toate zonele tarii, la care se adauga si largirea gamei de produse, au influentat pozitiv cifra de afaceri si au atenuat pierderile cauzate de aprecierea leului pentru productia la export", se precizeaza in raportul companiei.

Compania are ca domeniu de activitate fabricarea de articole de lenjerie de corp. Actionarul principal al companiei este Bank Julius & Co Ltd, care detine 20,08% din totalul actiunilor. Societatea are un capital social de 4,48 milioane lei, divizat in 44,8 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei.

Anul trecut societatea a inregistrat pierderi de 882.000 lei, si a avut o cifra de afaceri de 45,51 milioane lei.

Braiconf este listata la categoria I a pietei Rasdaq, sub simbolul BRCR. Valoare de piata a companiei este de 22 milioane lei, conform ultimei cotatii de 0,49 lei, din 21 august.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri