Turcii de la Tekzen au deschis la Brasov primul magazin din Romania

Primul retailer de bricolaj din Romania, Tekzen, a fost inaugurat, sambata, la Brasov, investitia ridicandu-se la zece milioane de lei, relateaza NewsIn.

Compania turca intentioneaza sa investeasca in alte 14 magazine de acest gen peste 100 de milioane de euro. Patru magazine Tekzen se vor deschide in acest an, asigura reprezentantii companiei.

Turcii intentioneaza sa achizitioneze terenul necesar pentru construirea unui retailer in Bucuresti, urmand apoi ca lantul de magazine sa se extinda in Sibiu, Cluj si Suceava, conform declaratiilor directorului general al magazinului din Brasov, Serhan Oktem.

„Tekzen doreste sa dezvolte o retea de 14 magazine pe piata locala in urmatorii ani, Romania fiind, de altfel, prima piata externa a noastra. Tinand cont ca magazinele Tekzen au o suprafata de vanzare de aproximativ 5.000 de metri patrati, pe care sunt listate 40.000 de produse, tot astfel dorim sa achizitionam si terenurile. Minimul investitiei pentru fiecare unitate in parte este de 4,5 milioane de euro. La Brasov, deocamdata avem contract de inchiriere”, a mai explicat Oktem.

Tinta stabilita pentru unitatea din Brasov este la un million de euro, directorul magazinului sperand ca Tekzen sa cucereasca piata romaneasca din domeniu.

Reteaua turca de magazine Tekzen numara 18 unitati de tip „do-it-yourself” pe piata turca, cu vanzari de 250 - 300 milioane de euro pe an si face parte din grupul de firme Tekfen, companie de constructii din Turcia, specializata in constructii civile.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri