Compania israeliana Sano-Bruno va realiza in Romania prima sa investitie din sectorul alimentar si va incepe distribuirea si promovarea cafelei si a produselor derivate prin intermediul subsidiarei Rom-Cafe deschisa vara aceasta la noi in tara, potrivit ziarului israelian Globes, citat de NewsIn.
Israelienii de la Sano-Bruno detin 51% din pachetul de actiuni al companiei Rom-Cafe si 60% din pachetul de actiuni al unei companii-mixte infiintata in Ucraina la inceputul anului. Ambele subsidiare distribuie produse marca Sano.

"Incercam sa producem in Israel tot ceea ce vindem pe pietele externe. Avem deja vanzari anuale de 10 milioane de dolari in Romania, iar despre Ucraina este inca prea devreme pentru a stabili rezultatele financiare. Cu toate acestea potentialul Ucrainei este mai mare decat al Romaniei", a declarat directorul executiv Sano, Alex Landsberg.

Sano intentioneaza sa-si vanda pachetul de actiuni detinut la compania Shaniv Paper Industries cel mai mare producator de pe piata israeliana de papetarie, potrivit unor surse ale ziarului Globes. Compania Sano a actionat deja in acest sens, deoarece luna trecuta si-a micsorat procentul de actiuni detinute la Shaniv de la 41%, la 39%.

Sano-Bruno are ca domeniu de activitate producerea si exportul produselor din industria ne-alimentara, inclusiv produse pentru igienizarea locuintei. Vanzarile Sano au crecut in al doilea trimestru cu 12%, iar profitul net cu 14% comparativ cu perioada similara a anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri