Compania Dfa Deutek SA a inregistrat in prima jumatate a acestui an o cifra de afaceri de peste 14,5 milioane euro, in crestere cu 45% fata de aceeasi perioada a anului trecut
Rata accelerata de crestere a cifrei de afaceri a companiei este sustinuta printr-un program de investitii, estimat pentru 2007 la patru milioane euro. Programul de investitii are ca scop extinderea capacitatilor de productie si depozitare si reorganizarea departamentului comercial.

In 2006, düfa Romania SA a devenit düfa Deutek SA, iar cuvantul Deutek provine din termenii deutsche – german si technologie – tehnologie.

Compania düfa Deutek SA este unul dintre liderii pietei de acoperiri decorative cu o cota de piata de aproximativ 15% si comercializeaza un portofoliu larg de produse, reunite sub trei marci: Super, Danke si Deutek Profi.

La inceputul anului 2007 cele trei branduri ale companiei düfa Deutek SA se situau intre primele cinci marci de vopsea din punct de vedere al gradului de cunoastere in randul populatiei urbane a Romaniei. Astfel, marca düfa a atins un nivel de cunoastere de 75%, Danke! 72%, iar marca Super de 67%, conform raportului Omnibus efectuat de Mercury Research in perioada februarie - martie 2007.

Compania düfa Deutek s-a infiintat in anul 1998, ca joint venture intre doi investitori autohtoni si concernul Meffert AG din Germania. In 2005, compania a fost achizitionata de fondul de investitii Advent International, valoarea tranzactiei fiind de aproximativ 15 milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri