Compania Farmec Cluj preconizeaza anul acesta afaceri de 23 milioane euro, cu 15% mai mult decat anul trecut si deschide trei reprezentante in Europa pana la sfarsitul lui 2008.

Farmec Cluj a avut pe anul 2006 o cifra de afaceri de 20 milioane de euro si un profit de doua milioane de euro in crestere cu peste 50% fata de anul precedent. Cresterea profitului se datoreaza atat cresterii afacerilor dar si procesului de retehnologizare si modernizare a sectiilor de productie, cu implicatii majore asupra scaderii costurilor, sustin reprezentantii companiei. Profitul aferent activitatii de export reprezinta 20% din profitul companiei.

Farmec Cluj se aliniaza la standardele europene si a inaugurat recent cea mai moderna sectie de productie produse cosmetice de tip creme, emulsii, lotiuni din Romania, proiect in valoare de trei milioane de euro.

De asemenea, Farmec investeste in dezvoltarea si modernizarea platformei industriale din satul Dezmir, care cuprinde circa 60.000 metri patrati. "Aici exista deja sectii care lucreaza, si se vor transfera treptat, de la sediul central, si alte procese tehnologice care necesita mai multa atentie fata de cerintele ecologice si de mediu", spun reprezentantii Farmec.

Farmec Cluj exporta de peste 30 de ani, iar in prezent numarul tarilor destinatie de export depaseste 60. Farmec exporta in Japonia, SUA, America Latina, Spania, dar si Emiratele Arabe.

Farmec Cluj a relansat in luna noiembrie a anului trecut Gama Gerovital H3 intr-o noua prezentare, avand un continut redefinit de ingrediente. Relansarea a beneficiat de o campanie de comunicare in valoare totala de peste 350.000 euro ceea ce a dus la o crestere cu 60% a vanzarilor cantitative ale gamei. Primele creme Gerovital H3 au fost produse in laboratoarele Farmec in 1967.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri