Compania Baxi Romania, membra a grupului Baxi, si-a propus comercializarea unui numar de aproximativ 17.000 de centrale termice in 2007 si cresterea cifrei de afaceri cu 12% pana la aproape sapte milioane euro au declarat, citat de NewsIn reprezentantii companiei.
Baxi Romania a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de 6,1 milioane euro din vanzarea unui volum de 13.700 unitati. Baxi detine in prezent o cota de piata de 9%.

"Potrivit noilor directii de business care presupun schimbarea treptata a focusului de pe vanzarile de centrale standard, adresate proprietarilor de apartamente vechi, pe cele de echipamente cu performanta energetica superioara si de puteri mari, in principal pentru constructii noi, Baxi Romania si-a triplat anul trecut vanzarile de centrale “high efficiency” si de puteri mari, comparativ cu 2005", a spus directorul general al Baxi Romania, Sever Scarlat.

Baxi Romania a luat fiinta in anul 2004 ca urmare a actiunii de joint-venture intre Westen Termo si Baxi Overseas, fiind in prezent unul dintre liderii autohtoni in solutii de incalzire si preparare a apei calde menajere, pentru locuinte, spatii de lucru, cladiri publice si comerciale si pentru aplicatii industriale. In prezent, oferta Baxi Romania cuprinde o gama completa de sisteme termice, marcile Baxi, Westen si Roca.

Grupul Baxi, cu o cifra de afaceri de 1,5 miliarde euro in 2006 si vanzari anuale de peste un milion de centrale, este prezent pe toate continentele, ocupand locul trei in Europa in domeniul asigurarii confortului casnic. Grupul are astazi peste 5.800 de angajati si detine centre de cercetare si de productie in Anglia, Franta, Italia, Danemarca, Germania, Spania si Turcia. Grupul, care detine 16 fabrici si 12 marci distincte, investeste anual aproximativ 30 milioane euro in dezvoltare si cercetare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri