Lantul de magazine de bunuri de larg consum Selgros Cash&Carry Romania a inregistrat in primul semestru al anului o crestere cu 27% a vanzarilor, fata de perioada similara din 2006, au declarat , citati de NewsIn, reprezentantii companiei.
Selgros Cash&Carry Romania intentioneaza sa deschida cel putin doua magazine noi anul viitor. "La momentual actual, compania Selgros Cash&Carry detine 16 magazine in Romania, planul de expansiune prevazand un total de 21 de magazine in cele mai importante orase ale tarii. Fiecare magazin necesita in medie o investitie de 15 milioane euro, in functie de teren si de mersul lucrarilor. In acest an am inaugurat trei magazine Selgros, in Suceava (februarie 2007), Iasi (martie 2007) si Galati (mai 2007), iar alte deschideri nu sunt planificate pentru anul in curs. Anul viitor vom deschide cel putin doua magazine noi, unul probabil chiar in primele luni ale anului", au precizat reprezentantii companiei.

Selgros Cash&Carry Romania a obtinut anul trecut un profit de aproape 101 milioane lei, la o cifra de afaceri de peste 2,15 miliarde lei.

Reteaua Selgros detine in prezent, prin 16 centre comerciale in Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Targu Mures, Cluj Napoca, Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, Bacau, Galati, Suceava, Iasi si Constanta.

Concurenta pe piata de retail este reprezentata de retelele de magazine Billa, Carrefour, Kaufland, Metro Cash&Carry, Cora si XXL Mega Discount.

Selgros Cash&Carry are ca asociati concernele germane Rewe Gruppe Koeln si Otto-Versand Hamburg si a intrat pe piata romaneasca in 2001, prin deschiderea primului magazin la Brasov unde se afla si sediul administrativ. Grupul nemtesc Rewe a vandut anul trecut pe piata romaneasca produse in valoare de 1,05 miliarde euro, in crestere cu 34,7% fata de 2005.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri F