Prutul S.A. din Galati, cea mai veche fabrica de ulei din Romania, a inregistrat in august o crestere cu 67% a vanzarilor de ulei marca Spornic, acelasi ritm avandu-l ║i celelalte marci din portofoliul companiei, Picasol ║i Prutul. Conform estimarilor firmei, marca Spornic a obtinut luna trecuta o cota de piata de circa 12%.

„Mentinerea unui raport pret-calitate cat mai bun a creat premisele realizarii unei cifre de afaceri in primul semestru de 17 milioane euro, mai mult cu 31% fata de prima jumatate a anului trecut”, a precizat Mirela Olarescu, director Marketing & PR al Prutul.

„La baza strategiei actuale a companiei noastre stau cercetarea ║i intelegerea tendintelor pietei, dezvoltarea de produse noi, moderne, cu beneficii reale pentru consumator. «Spornic Masline», realizat din uleiuri de cea mai buna calitate, dupa o reteta atent controlata, este cel mai recent exemplu de produs nou introdus in portofoliul fimei. «Spornic Masline» este un amestec de uleiuri de floarea soarelui ║i de masline extra-virgin, care imbina armonios savoarea gustului de masline cu proprietatile sale curative” a spus Olarescu.
Produsul este prezentat in ambalaj de 1 litru ║i va beneficia de distributie nationala.

Compania cu actionariat privat autohton este unul dintre primii patru producatori de ulei vegetal de pe piata romaneasca, care se ridica la circa 250.000 tone/an, principalii concurenti fiind Bunge, Cargill ║i Argus.





Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Companii »


Setari Cookie-uri