Intrarea in Uniunea Europeana, competitia sporita, cresterile salariale ce vor urma, evolutia tehnologiei, riscurile financiare, rigiditatea Codului Muncii, sunt cateva din temerile cele mai mari ale managerilor si patronilor din aproximativ 50 de companii. Acestia au participat ieri la un seminar interactiv cu experti ai firmei americane de consultanta Landmark Education Business Development (LEBD), proaspat sosita in Romania. Majoriatea managerilor au recunoscut ca nu au o strategie pe termen mai lung de 12 luni, in medie, si ca nu au timp sa comunice eficient cu angajatii. LEBD promite ca va ajuta companiile romanesti, fireste contra cost, sa-si dezvolte afacerile intr-un mediu concurential de tip american, adica mai ceva decat cel din UE.
Pentru o taxa de inscriere variind intre 5.000 si 10.000 de dolari, firma americana Landmark Education Business Development (LEBD) ofera companiilor romanesti un nou tip de serviciu de consiliere de piata. LEBD a intrat luna aceasta pe o nisa de piata romaneasca unde nu exista competitie: crearea unei culturi si strategii corporatiste menita sa reduca intr-atat costurile, incat productivitatea companiei sa creasca. LEBD ofera consultanta managerilor care sa conduca la schimbarea comportamentului lor dar si al angajatilor din companie. Acest obiectiv se realizeaza prin schimbarea modului de comunicare si al modului de raportare al angajatilor fata de productie si manageri si crearea de strategii pe termen lung.

LEBD este activ pe tot globul, Romania fiind prima tara din Europa Centrala si de Est (CEE) unde activeaza, spune Lois Yoon, senior consultant LEBD. Am venit in Romania pentru ca e tara natala a asociatului nostru Dan Mocanu, care a decis sa se alature echipei noastre dupa experienta pe care a avut-o lucrand cu companii precum Microsoft, si apoi sa revina in tara deschizand o filiala aici, spune Yoon. Nu stiu sa avem alte planuri de extindere in Europa Centrala si de Est, ne-a mai declarat Yoon.

Stim clar ca daca lumea da acesti bani, invata pe o structura similara cu cea de MBA, cursurile avand o durata de noua luni si cinci tipuri diferite, si incluzand echipe ale firmei. In urma cursurilor LEBD, cea mai mica crestere anuala a productivitatii unei firme a fost de 20%, iar cea mai mare - de 85%, a mai spus Yoon.

LEBD considera ca o organizatie poate fi privita ca o retea de comunicare si conversatii, spune Dan Mocanu, reprezentantul local al firmei. Angajatii pierd mult timp cu lucruri nesemnificative sau care nu tin de locul de munca, si astfel productivitateta unei firme scade. O data ce atentia comunicarii lor se indreapta numai catre rolul sau in companie, si randamentul sau creste.

LEBD numara printre clientii sai Lokheed Martin, Reebok, Apple Computers, Petrobras, Mercedes Benz (USA), Johnson&Johnon Pharma (China) si US Navy.



Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Richard Branson își pune insula garanție pentru a-și salva companiile aeriene
Setari Cookie-uri