Compania de curierat UPS a inregistrat in Romania, in primele noua luni ale anului in curs, o crestere de 57% a vanzarilor, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006
"Aceasta crestere a fost influentata de desfiintarea barierelor vamale, odata cu integrarea Romaniei in Uniunea Europeana si de extinderea portofoliului de servicii oferite de UPS in Romania", a declarat directorul executiv Trans Courier Service-Agent autorizat UPS in Romania, Iulia Nartea. Pe primele cinci locuri in topul tarilor cu cel mai mare volum de importuri se numara SUA, Germania, Olanda, Marea Britanie si Taiwan, iar tarile cu cel mai mare volum de exporturi sunt Germania, Marea Britanie, Franta, Olanda, Italia.

La inceputul acestui an, UPS in Romania si-a adaugat in portofoliu o serie de servicii noi, oferta actuala aliniindu-se la cea existenta in celelalte tari din UE. Totodata, UPS in Romania a adaptat, perfectionat si dezvoltat sistemul de sortare a expeditiilor, atat la trimitere, cat si la primire, avand in vedere noile servicii oferite, cat si cresterea volumului derulat. UPS este singura companie de curierat din Romania care ofera serviciul COD-VOG (Collect at Delivery) care presupune incasarea, la livrarea expeditiei si a contravalorii produsului respectiv si serviciul Returns, care permite solicitarea unei preluari pentru returul unui colet.

"Prin oferirea serviciului COD-VOG, UPS a devenit unul dintre cei mai importanti facilitatori ai comertului electronic, prin sincronizarea fluxurilor de marfuri, informatii si fonduri, incasand in Romania, in primele noua luni ale anului curent, aproximativ un milion de euro. Acest volum de incasari situeaza operarea din Romania pe pozitii comparabile cu cele din alte tari din vestul Europei – Franta, Austria, Spania, etc. – unde acest serviciu este oferit de multi ani. In Romania, cel mai bine primit serviciu din portofoliul UPS este Express Plus, care asigura livrarea in urmatoarea zi lucratoare, pana la ora 9", se arata intr-un comunicat al companei.

UPS a investit anul acesta in Romania in masini de curierat de capacitate mare, care se pliaza pe volumul actual de colete dar si in motoscutere pentru a face fata traficului aglomerat din Bucuresti. Parcul auto a crescut cu circa 45% fata de anul precedent. De asemenea, incepand cu aprilie 2007, UPS a introdus in Romania dispozitivele de tip DIAD (Delivery Information Aquisition Device), care permit obtinerea in momentul livrarii a semnaturii destinatarului pe un aparat special, care ulterior o face disponibila pe Internet.

In perioada imediat urmatoare, UPS intentioneaza sa introduca un nou sistem de scanare, Global Scanning System (GSS), a volumului primit in tara sau trimis din tara, care va permite transmiterea informatiilor in sistemul UPS in timp real.

Compania, prin agentul autorizat Trans Courier Service, estimeaza pentru anul in curs o cifra de afaceri de peste opt milioane de euro, cu 40% mai mult decat in 2006, pe fondul introducerii de noi servicii pe piata. La sfarsitul anului 2006, UPS Romania a raportat o cifra de afaceri de 5,9 milioane euro, in crestere cu 34% fata de anul precedent, crestere datorata dezvoltarii pietei de curierat autohtone cat si numarului mare de clienti noi care au generat aproximativ 30% din cifra de afaceri.

Compania UPS opereaza pe piata romaneasca inca din anul 1990, oferind servicii de curierat rapid international pentru documente si marfuri. Serviciul UPS, oferit in Romania de catre firma Trans Courier Service (TCS), in calitate de agent autorizat al UPS, este prestat in regim “door-to-door”, ceea ce inseamna ca expeditiile sunt preluate de la sediul expeditorului si livrate la sediul destinatarului.

Cu sediul central in Atlanta, SUA, UPS deserveste peste 200 de tari si teritorii in intreaga lume. Actiunile UPS sunt tranzactionate la Bursa de Valori din New York (UPS).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri