Dero, marca romaneasca a companiei Unilever, este noul lider pe piata detergentilor, cu o cota de piata de 28,5% atinsa in perioada iulie-august 2007
"Dero are o traditie de patru decenii, fiind detergentul cu cel mai mare numar de consumatori din Romania si, de multi ani, liderul pietei in volum. In valoare insa, Dero a fost numarul 1 pentru intervale scurte de timp, in 2000-2002", se arata in comunicatul companie. Ariel, marca de detergent numarul 1 in Europa (19.1% in 2006) a fost si in Romania lider in valoare in ultimii 5 ani.

Potrivit comunicatului companiei, piata de detergenti este a treia ca marime, iar in Romania competitia se poarta de multi ani intre marile companii multinationale: P&G, Unilever, Henkel. "Concurenta este extrem de stransa, iar un punct de market-share castigat este considerat de oricare dintre marci o mare victorie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri