Compania bulgara de produse alimentare Bella intentioneza sa dezvolte o noua strategie pentru introducerea de produse din carne in Romania, Grecia, Serbia si Macedonia, ca parte a planului de extindere in tarile invecinate si balcanice, potrivit Dnevnik.
Compania care distribuie deja produse de patiserie in Romania, intentioneaza sa intre pe piata romaneasca cu o divizie de produse din carne.

"Pietele europene au fost receptive la produsele noastre. Acum exportam in Spania, Belgia si Marea Britanie", a explicat directorul de marketing al companiei Bella, Maya Gerasimova.

Cele cinci fabrici de procesare a carnii detinute de Bella in Bulgaria detin certificare HACCP, care permite exportul produselor in UE. In urma cu cateva zile, compania a inaugurat in orasul Plovdiv o noua unitate de productie cu o capacitate de 40 de tone. Lansarea fabricii din Plovdiv adauga 9,2 milioane euro investitiilor facute de Bella.

Anul trecut compania Bella si-a marit capacitatea de productie pentru produse de patiserie prin achizitia unei unitati a companiei rivale Olinezza.

Bella detine trei branduri de produse de patiserie: Bella, Familia si Trakiiski Kori, cinci de produse din carne: Perelik, Sachi, Leki, Naroden si Solaris, si doua de margarina si uleiuri de gatit: Tommi si Brilliant. Compania intentioneaza sa isi dezvolte si o ramura de produse organice in apropierea orasului Saedinenie.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri