Posta Romana a anuntat lansarea unui serviciu de publicitate electorala, numit Infoelectoral, care poate fi utilizat de partidele politice si alte structuri implicate direct sau indirect in campanii electorale pentru transmiterea de materiale informative.
Posta Romana percepe un tarif de 20 de lei/kg pentru trimiterile distribuite in aceeasi localitate si 24 lei/kg in cazul trimiterilor distribuite la nivel national. Timpul de distribuire garantat este de maxim cinci zile de la data introducerii materialelor in reteaua postala.

"Noul serviciu este disponibil exclusiv in timpul derularii campaniilor electorale si completeaza pachetul de servicii de publicitate prin posta oferit de Posta Romana", se arata in comunicatul companiei.

Compania Nationala Posta Romana este operatorul national din domeniul serviciilor postale si se afla in proprietatea statului roman, reprezentat de Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei , avand 75% din pachetul de actiuni si Fondul Proprietatea cu 25% din pachetul de actiuni.

Compania este organizata in zece directii regionale de posta, cinci sucursale specializate, respectiv Directia de Posta Rapida, Fabrica de Timbre, Casa de Expeditii, Directia de Servicii Financiare si Muzeul National Filatelic. Posta Romana detine in prezent o retea de peste 7.100 de subunitati postale distribuite la nivel national, distribuind saptamanal peste 8,5 milioane de trimiteri postale. Peste 550 de oficii postale din totalul de 1.200 subunitati postale informatizate sunt incluse in Virtual Private Netwok (VPN).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri