Compania Juice Zone Romania va deschide luna viitoare in Bucuresti primul restaurant, investitia ridicandu-se la aproximativ 100.000 euro si urmeaza ca pana la sfarsitul lui 2008 sa mai deschida inca patru restaurante pe piata bucuresteana.
Compania, care a cumparat de la firma americana Juice Zone franciza pentru Romania, a deschis anul trecut in Brasov primul local de acest tip, cu o investitie de 80.000 euro. Magazinul din Brasov are incasari lunare de circa12.000 euro, insa reprezentantii companiei se asteapta ca localul din Bucuresti sa inregistreze venituri de doua ori mai mari, ca urmare a amplasarii in apropiere de Piata Victoriei. Potrivit reprezentantilor Juice Zone Romania, cel din Brasov este situat in centrul comercial Magnolia si nu are o vizibilitate suficient de buna.

In magazinele Juice Zone, clientii pot gasi suplimente nutritionale naturale, sucuri din fructe si legume, precum amestecuri de fructe diferite, iaurt, serbet de fructe.

Juice Zone Romania a platit 120.000 euro pentru master franciza preluata in iulie 2006. Investitia necesara pentru operarea unei francize Juice Zone variaza intre 30.000 si 100.000 euro, suma necesara pentru achizitionarea spatiului comercial, proiectarea, amenajarea suprafetei, mobilier, utilaje, stoc de marfa. De asemenea, se achita redevente in valoare de 6% din valoarea vanzarilor.

Juice Zone detine francize in 11 tari, printre care Romania, Marea Britanie, SUA, Kuwait, Irlanda, China sau India.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri