Actionarii producatorului de incaltaminte Flaros Bucuresti (FLAO) au aprobat in principiu participarea, prin aport in natura, la infiintarea unei companii de constructii.
Aportul in natura va consta in doua terenuri si constructii aferente, situate in sectorul 3 din Bucuresti. Actionarii vor fi convocati pentru a da aprobarea definitiva intr-o noua sedinta, dupa prezentarea tuturor detaliilor legate de noua societate. Hotararile se rasfrang asupra actionarilor inscrisi la data de 15 decembrie.

Flaros Bucuresti are un capital social de 2,6 milioane lei (743.400 euro), divizat in 1,04 milioane actiuni cu o valoare nominala de 2,50 lei. Actionarul majoritar al societatii este SIF Oltenia (SIF5), care are o participatie de 73,32%. Cristinel Balota detine 5,30% din capital.

Valoarea de piata a companiei este de 36,56 milioane lei (10,45 milioane euro), conform ultimei cotatii de 35 lei, stabilita in cadrul sedintei de tranzactionare din 30 noiembrie. Titlurile Flaros se tranzactioneaza la categoria a doua a pietei Rasdaq, sub simbolul FLAO.

In primele noua luni ale acestui an, compania a inregistrat pierderi de 339 lei, fata de profitul de 792.400 lei afisat in aceeasi perioada a anului trecut. In intervalul ianuarie-septembrie 2007, afacerile Flaros Bucuresti s-au cifrat la 4,38 milioane lei (1,3 milioane euro), in scadere cu 5,1% fata de perioada similara din 2006, cand acestea au fost de 4,61 milioane lei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri