Lantul de magazine Daiso, liderul segmentului de retail de magazine cu pret unic de vanzare din Japonia a intrat in luna noiembrie pe piata locala, prin deschiderea primului magazin in Pitesti. Lansarea primului magazin in Romania reprezinta intrarea grupului Daiso pe piata din Europa.
Investitia totala in lansarea pe piata locala a primului magazin Daiso s-a ridicat la valoarea de 450.000 euro, dintre care 200.000 euro au fost directionati catre amenajarea spatiului de vanzare, iar alti 250.000 de euro au fost alocati asigurarii stocului de produse.

"Succesul inregistrat de Grupul Daiso pe plan mondial precum si oportunitatile de dezvoltare a acestui tip de business identificate pe piata locala ne-au convins ca este un moment foarte bun pentru lansarea primelor magazine cu pret unic de vanzare” operate sub brandul Daiso in Romania. Potentialul acestui segment de retail este foarte mare pe piata locala. De aceea ne propunem ca in urmatorii ani sa investim in extinderea accelerata a retelei de magazine", declara Dan Rus, director executiv Daiso Shop Romania.

Magazinele operate sub brandul Daiso pe piata din Romania vor avea o suprafata de vanzare de peste 500 mp si vor fi amplasate in noile centre comerciale din principalele orase ale tarii. In cadrul magazinelor Daiso vor fi comercializate peste 30.000 de produse dintr-o gama foarte larga, printre care decoratiuni interioare, vesela, produse menaj, papetarie, jucarii, disponibile la pretul unic de 5 lei. Toate produsele sunt fabricate sub licenta Daiso si importate din Japonia.

Dupa deschiderea primelor doua magazine Daiso in acest an, oficialii grupului isi propun pentru anul 2008 sa deschida cel putin 10 alte magazine Daiso in Romania, urmand ca, intr-un interval de trei ani, numarul acestora sa ajunga la 40.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri