Retailerul de electronice si electrocasnice Domo va inaugura, luni, 10 decembrie, un nou magazin cu o suprafata de 1.100 metri patrati ce va fi situat in centrul comercial City Mall din Capitala.
Noul magazin Domo, situat pe Soseaua Oltenitei, in complexul comercial City Mall, va expune spre vanzare o gama de 3.000 produse electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia. Deschiderea magazinului din City Mall este cea de-a treia actiune de acest gen din Bucuresti pe parcursul ultimului trimestru, dupa inaugurarea noului magazin din complexul Real (Calea Vitan) si extinderea magazinului de pe Dimitrie Cantemir.

Domo este dupa cifra de afaceri al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice si IT&C, cu o retea nationala formata din 121 magazine ce insumeaza peste 50.000 de metri patrati, peste 1500 angajati si vanzari de 125 milioane euro in primele noua luni din 2007, in crestere cu 59% fata de perioada similara a anului 2006. Anul trecut, Domo a obtinut o cifra de afaceri de 122 milioane euro in Romania si trei milioane euro in Bulgaria. Compania estima pentru 2007 venituri de peste 180 milioane euro, datorita unei cresterii puternice a vanzarilor in prima parte a anului.

Fondul de investitii Equest Investments Balkans (EIB) a finalizat la inceputul lunii octombrie achizitionarea a 75% din pachetul de actiuni al retailerului de electronice si electrocasnice Domo, pentru care a platit 62,5 milioane euro prin intermediul subsidiarei sale Lynx Property. Prin tranzactia Domo, Equest a creat unul dintre cele mai mari grupuri de retail specializate in electrocasnice, electronice si IT&C din sud-estul Europei, in ceea ce priveste cifra de afaceri, care va adopta pe toate pietele pe care activeaza o strategie de dezvoltare bazata pe doua branduri: Technomarket si Domo.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri