Organizatorii celei de-a doua editii a targului marcilor de lux, Luxury Show 2007, sustin ca dupa primele doua zile ale evenimentului, valoarea tranzactiilor se ridica deja la cateva milioane de euro.
"Luxury Show 2007 este dupa toate aparentele cel mai reusit targ organizat vreodata in Romania, din punctul de vedere al performantelor de marketing si vanzari. Dupa primele doua zile in care portile Luxury Show au fost deschise doritorilor, valoarea tranzactiilor se ridica deja la cateva milioane de euro", au anuntat reprezentantii targului prin agentie de PR a Luxury Show, Intelligent Media Solutions.

Potrivit acestora in cea de-a doua zi a targului Dom Automobile a vandut patru automobile, Subaru Tribeca 2008 - 43.000 euro, BMW X5 4,8 - 91.000 euro, Infiniti FX 35 - 55.000 euro si Mercedes GL 320 CDI - 80.000 euro. In plus, Dom Automobile a mai primit de asemenea si aste comenzi pentru inca patru automobile BMW X5.

Express Leasing a vandut un automobil Mercedes CL FAB Design, cu piele de crocodil pe banchete si pulbere de aur in vopsea, tranzactie ce s-a ridicat la 280.000 euro cu taxe incluse, iar Bentley/Lamborghini, unul dintre cele mai scumpe automobile expuse in Luxury Show 2007, Bentley Azure, a fost de asemenea vandut. Clientul, potrivit organizatorilor, este o persoana de nationalitate romana si va aduce in cursul zilei de 9 decembrie avansul pentru aceasta masina. Totodata, pentru Lamborghini exista de asemenea un cumparator ferm, dar tranzactia nu a fost inca incheiata.

In ceea ce priveste ambarcatiunile, Princess 42 – cel mai scump yacht din Luxury Show 2007 a fost vandut la un pret de circa un milion de euro, cu taxe incluse.

Cu o zi inainte, in 7 decembrie, organizatorii au anuntat ca la cea mai mare cautare au fost ambarcatiunile. Azimut 43 S are deja doi potentiali cumparatori, pretul fiind de 860.000 de euro, cu taxe incluse, iar pentru Azimut 39 s-a facut deja comanda, ambarcatiunea urmand sa fie livrata clientului la primavara. Dom Automobile a anuntat ca are client pentru 2008 Mercedes 550 4MATIC L la un pret de 120.000 de euro, cu taxe incluse, iar Premium Auto Motors a avut succes cu Range Rover Sport Arden Stronger tranzactia fiind la un pret de 118.000 de euro.

Tot sambata, compania Beta Puls a vandut deja trei produse din gama Artesian Spa Platinum, pretul pentru fiecare produs fiind de 25.000 de euro, iar la capitolul bijuterii, creatoarea de moda si bijuterii Oana Mizil a vandut trei inele, unul in valoare de 8.000 de euro, iar celelalte doua de circa 3.000 de euro, fiecare. De asemenea, reprezentantii Adorri sustin ca au cate un cumparator pentru o bratara cu diamante de 15.000 de euro, dar si pentru un set de cercei si inel cu safire si diamante in valoare de 10.000 de euro.

Organizatorii Luxury Show 2007 au anuntat la deschiderea celei de-a doua editii ca vizeaza dublarea vanzarilor fata de editia 2006 cand s-au comercializat produse in valoare de circa sapte milioane de euro. Pentru organizarea Luxury Show 2007 a fost necesara o investitie de aproximativ 600.000 de euro, anul acesta fiind inchiriati circa 10.000 de metri patrati in crestere cu 25% fata de 2006. Numarul expozantilor s-a dublat anul acesta fata de prima editie a Luxury Show, ajungand la 200 de firme participante, valoarea produselor expuse fiind de circa 60 milioane de euro.

Editia 2007 a Luxury Show se desfasoara intre 6 si 9 decembrie in pavilionul central al Complexului Expozitional Romexpo, pretul unui bilet fiind de 50 lei. Printre firmele participante se numara Bentelli, Casa Auto, Diamandis Center, Harley Davidson Bucuresti, Langellotti, Exclusive Yacht Design, Nautica Yachts, Tiriac Air, Vinexpert si altele.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri