Crestere cu 11% a vanzarilor de bere superpremium

Vanzarile uneia dintre marcile de bere superpremium comercializate pe piata romaneasca, Carlsberg, au crescut in ultimul an cu 11%, a anuntat Shachar Shaine, presedintele United Romanian Breweries, producatorul acestei marci. Cresterea din Romania este superioara celei inregistrate pe plan mondial, Carlsberg A/S anuntand recent ca vanzarile au crescut pe plan international in 2004 cu 6% fata de 2003. Cresterea survine pe fondul stagnarii consumului de bere in Europa din cauza vremii capricioase din perioada verii. In anul 2003, la nivel mondial, grupul Carlsberg a vandut 81 milioane de hectolitri de bere, adica aproximativ 68 de milioane de sticle de bere vandute pe zi.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri