Producatorii romani de vin inregistreaza, in ultimele doua luni din an, vanzari mai mari cu pana la 75%, fata de o luna obisnuita, au declarat, potrivit NewsIn, reprezentanti ai companiilor din domeniu.
Potrivit datelor furnizate de catre directorul de marketing al Mufatlar, Radu Morar, intr-o luna normala, compania vinde circa 1,1-1,2 milioane de sticle de vin, de 0,75l, iar in ultimele doua luni din an vanzarile cresc cu circa 75% fata de o luna obisnuita.

"Sfarsitul de an este un varf important de vanzare pentru vin. Daca ne realizam obiectivul propus, vanzarile de la sfarsitul lui 2007 vor fi cu 50% mai mari decat in perioada similara din 2006. Cele mai vandute vinuri vor fi Pinot Noir innobilat cu Merlot si Muscat Ottonel din gama Zestrea Murfatlar, Lacrima lui Ovidiu, dar cresteri importante vor inregistra si Conu Alecu, Sec de Murfatlar si Rai de Murfatlar.

Campaniile pe care le avem in curs au rezultate bune si au determinat o crestere a vanzarilor. Alegerea noastra de a oferi vinul deosebit din 2007 consumatorilor, in gama Zestrea Murfatlar, are de asemenea un impact foarte bun", a declarat brand managerul Murfatlar, Daniel Negrescu.

Potrivit datelor Murfatlar, in perioada sarbatorilor 2006, compania a vandut peste 2,5 milioane de sticle de vin pe luna, cu circa 60% mai mult fata de o luna normala, cand se vand circa 1,2 milioane de sticle de vin. in perioada sarbatorilor de iarna 2006, cele mai cautate vinuri erau cele rosii, gen Pinot Noir, Cabernet Sauvignon sau Merlot si vinul licoros Lacrima lui Ovidiu.

Potrivit informatiilor companiei, intr-o luna obisnuita, Cotnari vinde circa 730.000 - 750.000 de sticle de vin, de 0,75 l, iar in perioada sarbatorilor de iarna se inregistreaza cresteri ale vanzarilor cu circa 35% fata de o luna normala din an.

"Conditiile de piata din acest an sunt oarecum diferite fata de anul trecut, in sensul ca nu s-a mai suprapus ciclicitatea vanzarii. Astfel, pe final de an, se inregistreaza cresteri cu 35% fata de o luna obisnuita si cu 10% fata de aceeasi perioada a anului trecut", a declarat presedintele directoratului Cotnari, Constantin Deleanu.

In perioada sarbatorilor 2006, vanzarile de vin ale Cotnari au crescut cu 30%, fata de o luna obisnuita, cele mai vandute fiind vinurile dulci, Grasa si Tamaioasa Romaneasca, potrivit datelor companiei. Vinul Cotnari este valorificat atat pe piata interna, cat si pe cea externa in tari ca Japonia, Grecia, Statele Unite ale Americii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri