Retailerul de electronice, electrocasnice si IT&C, Altex, a inregistrat in luna decembrie a anului trecut vanzari cu peste 130% mai mari comparativ cu vanzarile medii lunare raportate in 2007, au declarat potrivit NewsIn, reprezentantii companiei.
"Categoriile cu cele mai mari cresteri au fost produsele electronice - televizoare LCD si plasma, in mod special - camerele foto si video, consolele precum si CD-urile cu muzica sau filme. Aceste categorii de produse au inregistrat vanzari cu aproximativ 200% mai mari decat media anului trecut", au adaugat reprezentantii Altex.

Tot in luna decembrie 2007, grupul Altex a inregistrat cresteri ale vanzarilor cu peste 100% si pe segmentele IT, in special la produse precum laptop-uri, sisteme desktop, monitoare, dar si GSM. Pentru anul 2007, reprezentantii Altex estimeaza o cifra totala de afaceri de peste 300 milioane euro si un indice de profitabilitate de aproximaziv 2%, la o cota de piata de 26%.

In prima jumatate a anului trecut, strategia Altex s-a concentrat pe modernizarea si dezvoltarea celor doua retele, Altex Megastore si Media Galaxy, valoarea investitiilor ridicandu-se la cinci milioane euro.

Grupul a lansat oficial in luna noiembrie reteaua de magazine Digit'Up in care vrea sa investeasca peste 2,5 milioane euro pana la sfarsitul lui 2008 cand vrea sa opereze o retea de 50 de magazine apartinand acestui concept.

Anul acesta Altex estimeaza ca va atinge o cifra de afaceri de peste 350 milioane euro, iar in 2009 intentioneaza listarea companiei la bursa. De asemenea, retailerul a inceput demersurile pentru extinderea pe pietele din Sud-Estul Europei si intentioneaza ca in anul 2008 sa deschida in Bulgaria primul magazin din afara tarii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri