TicketPoint a vandut 120 mii de bilete in 2007 prin www.ticketpoint.ro si cele 20 de magazine Diverta partenere.
Cel mai apreciat eveniment al anului 2007 a fost concertul sustinut de trupa The Rolling Stones- “A bigger bang”. TicketPoint a avut exclusivitate de comercializare a biletelor la acest eveniment si a vandut 50 000 de bucati. “A bigger bang” detine si recordul pentru cel mai mare numar de bilete vandute intr-o singura saptamana, peste 15 000 de bilete, record inregistrat in primele sapte zile dupa punerea in vanzare a acestora.

Interesul romanilor pentru evenimente live ale unor artisti straini consacrati s-a remarcat si la concertele sustinute de George Michael si Deep Purple, la care s-au vandut 25 000 si respectiv 13 500 bilete.

In 2007, aproximativ 80% din evenimentele cu vanzare de bilete au fost sustinute de artisti straini, restul de 20% fiind spectacole ale unor trupe romanesti. Cel mai de succes concert al unor romani a fost concertul aniversar Iris, la care s-au vandut peste 8 000 de bilete.

Pretul mediu pe care fanii l-au platit in 2007 pentru un bilet la un spectacol cu trupe cu renume este de 100 lei. Cele mai scumpe bilete vandute au fost in sectoarele VIP la Rolling Stones, in valoare de 797 lei. Preturile cele mai mici au fost la Iris, 25 lei pentru un bilet in parcarea aeroportului Baneasa.

”Exista o discrepanta intre preturile biletelor, situate la un nivel european, si veniturile romanilori. Din aceasta cauza, niciunul dintre concertele din 2007 nu a avut loc cu casa inchisa. Paradoxal, cele mai cautate bilete au fost cele din Gazon A, zona in care fanii pot ajunge foarte aproape de scena si de artisti, dar unde pretul este cu pana la 30
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri