Conform anuntului de intentie a asocierii in participatiune, conditiile generale de asociere pentru cele doua contracte sunt ca asociatul aeroportului sa-si asume obligatia de a suporta integral costurile legate de proiectarea, construirea si finalizarea treminalului "Plecari" si respectiv a hangarului, precum si obligatia de a achita toate taxele si impozitele municipale si de stat aferente acestei lucrari.
De asemenea, in conditiile generale de asociere se mai prevede si ca Aeroportul Baneasa sa primeasca un procent din veniturile obtinute. Totdata, prin contractul de asociere va fi prevazut un venit minim garantat, care va fi asigurat de partenerii de contract, indiferent de cat de mici vor fi veniturile obtinute din aceasta lucrare.
Directorul Stefan Mladin, a explicat ca procentul din venituri va fi stabilit in functie de aportul fiecarei parti la asociere, iar minimul de venit se va stabili in functie de marimea obiectivelor in raport cu traficul inregistrat.
Ambele contracte de asociere vor fi incheiate pe o perioada de 25 de ani, iar la incetarea asocierii, bunurile ce formeaza obiectul acesteia vor fi repartizate intre parti, proportional cu cota de participare a fiecarei societati.
Directorul general al Aeroportului Baneasa a declarat pentru NewsIn ca traficul care va fi preluat de aceste doua noi structuri va fi calculat in functie de suprafata celor doua obiective, dupa intocmirea studiului de fezanilitate si a proiectelor, deocamdata neexistand un calcul fix.
Stefan Mladin a mai spus ca inca nu a fost stabilit nici un partener pentru aceste priecte, primul pas in acest demers fiind publicarea pe site-ul Ministerului Transporturilor (MT) a intentiei de asociere, iar dupa publicare Aeroportul Baneasa asteapta din partea potentialilor investitori o scrisoare de intentie prin care sa-si exprime dorinta de a intra in asociere.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: