Compania Scandia Romana detine pe piata conservelor de carne din Romania o cota valorica de peste 62% (potrivit datelor agentiei de studii de piata MEMRB publicate in octombrie-noiembrie 2007).

"Principalele contributii la atingerea cifrei de afaceri inregistrata in 2007 au venit din partea conservelor de carne, ce reprezinta peste 90% din vanzarile totale ale companiei, cea mai mare pondere fiind detinuta de conservele de pate de ficat. Acestea au beneficiat de o crestere de aproximativ 3% comparativ cu anul 2006, marcile Bucegi si Sibiu detinand un aport semnificativ in cresterea inregistrata de acest segment", potrivit datelor companiei.

Produsele din gama “Traditii” au inregistrat si ele cresteri semnificative in 2007, iar la finalul anului gama “Traditii” s-a extins cu alte doua noi sortimente -Tocanita de porc si Ciolan cu fasole.

Reprezentantii Scandia Romana considera cresterea inregistrata de companie drept semnificativa.

“Odata cu aderarea la Uniunea Europeana, taxele vamale s-au redus de la 45 % la 0 % si astfel in domeniul in care noi activam concurenta a fost mult mai acerba, la raft putandu-se gasi acum branduri noi, cunoscute pana in 2007 doar publicului Uniunii Europene. Procentul din ce in ce mai mare ale emigrarilor si canicula inregistrata anul anterior la noi in tara (fapt care a generat un consum mai scazut in aceasta perioada, in care a crescut consumul de lichide, fructe si legume), au constituit alti factori ce au influentat evolutia consumului produselor de carne in conserva. Cu toate acestea, Scandia Romana a reusit sa faca fata provocarilor aduse de anul 2007 si sa inregistreze o crestere importanta – de 9 %. Produse traditionale in ambalaje moderne, la cele mai noi standarde de calitate si siguranta – aceasta a fost deviza care ne-a caracterizat”, a afirmat directorul general adjunct al Scandia Romana, Sorin Bozdog.

Alte produse ce au contribuit la cresterea cifrei de afaceri a companiei sunt cele doua noi sortimente de sunca, lansate la inceputul anului 2007: sunca Augusta (pozitionata ca produs premium si sunca Paltinis (produs ce se adreseaza segmentului mediu al populatiei), se anunta in comunicat.

Scandia Romana, principalul producator roman de marci private pe piata conservelor din carne, are in prezent peste 900 de angajati si produce diferite sortimente de conserve, impartite in patru categorii: pate (Poiana, Sibiu, Bucegi, Sadu), conserve de carne (Carne Sibiu, Carne Bucegi, ªunca Augusta, ªunca Paltinis etc.), crenvursti (Cardinali) si mancaruri traditionale – Traditii (ciorba de burta, sarmale, costita cu fasole, carnaciori cu fasole, ciorba de vacuta, ciorba de pui, ciorba de fasole ).