Azomures Targu Mures a obtinut anul trecut un profit net de 60,02 milioane lei (16,6 milioane euro), dupa ce in 2006 afisase pierderi, pe fondul cresterii afacerilor cu aproape 16% la 821 milioane lei (227,4 milioane euro), potrivit rezultatelor preliminate anuntate luni la BVB.
In 2006 Azomures afisase o pierdere de 1 milion lei si o cifra de afaceri de 709 milioane lei.

Veniturile companiei au fost anul trecut de 914,27 milioane lei (25,32 milioane euro), in urcare cu 21,4% fata de cele din 2006, cifrate la 753,33 milioane lei. Cheltuielile societatii au sporit anul trecut cu aproapre 12% fata de anul anterior pana la 842,84 milioane lei (23,34 milioane euro).

In acelasi timp, datoriile companiei au scazut cu 15,3% la 172,11 milioane lei (47,67 milioane euro), de la nivelul de 203,14 milioane lei din 2006.

Azomures, cel mai mare producator de ingrasaminte din tara, are un capital social de 52,6 milioane lei, divizat 526 milioane actiuni cu o valoare nominala de 0,10 lei. Actionarul majoritar al companiei este Transworld Fertilizers Holding Luxemburg, cu 55,97%. Fondul Proprietatea detine 7,69%, iar Azomures Holding LLC controleaza 19,05% din actiunile companiei.

Titlurile companiei se tranzactioneaza la prima categorie a Bursei de Valori Bucuresti (BVB), sub simbolul AZO. Ultima cotatie a titlurilor AZO a fost de 0,194 lei, in sedinta de azi, ceea ce corespunde unei capitalizari de 102,05 milioane lei (28,03 milioane euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri