Producatorul de tevi din otel ArcelorMittal Tubular Products Roman (PTRO) a afisat o pierdere de 44,73 milioane lei(12,4 milioane euro) aferenta anului trecut, in timp ce afacerile companiei s-au comprimat cu 10% pana la 826,50 milioane lei (228,95 milioane euro), scrie NewsIn.

In 2006, ArcelorMittal Roman afisase un profit de 8,15 milioane lei si o cifra de afaceri neta de 921,88 milioane lei.

Veniturile companiei au fost anul trecut de 903,89 milioane lei (250,38 milioane euro), in scadere cu aproape 8% fata de cele din 2006, cifrate la 982,18 milioane lei.

Cheltuielile societatii s-au diminuat cu aproape 3% pana la 946,50 milioane lei (262,20 milioane euro), de la 973,04 milioane lei. In acelasi timp datoriile societatii s-au mentinut la nivelul de 404 milioane lei (111,91 milioane euro).

ArcelorMittal Tubular Products Roman este specializata in productia de tevi fara sudura din otel. Capitalul social al companiei este de 36,11 milioane de lei, divizat in 14,44 milioane de actiuni, cu o valoare nominala de 2,50 lei. Principalii actionari sunt Mittal Steel Holdings AG, care controleaza aproape 70% din companie, prin detinerea a 10,08 milioane de actiuni si SIF Moldova cu o participatie de 14,08%.

Actiunile Mittal Steel Roman sunt tranzactionate pe piata Rasdaq, la categoria I, sub simbolul PTRO. Ultima cotatie a titlurilor Mittal Steel Roman a fost de 13,00 lei, in sedinta de miercuri, ceea ce da o capitalizare de 187,78 milioane lei (51,48 milioane euro).

Combinatul ArcelorMittal Roman (fost Petrotub) a fost preluat la sfarsitul anului 2003 de grupul siderurgic Mittal, care mai detine in Romania fostele combinate Sidex Galati, Siderurgica Hunedoara, Tepro Iasi, precum si operatorul portuar Romportmet Galati.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri