Cu doar 3 angajati, cat numara in prezent, si o investitie initiala de 5 milioane de dolari pentru 2008-2009, producatorul indian de medicamente Glenmark, recent intrat pe piata locala, are planuri indraznete pentru urmatorii 5 ani.

Pe o piata in crestere cu 15% anual, Glenmark vizeaza dezvoltarea afacerilor prin crestere organica, pana la atingerea pragului rentabilitatii in urmatorii trei ani.

Planul este ca Glenmark Romania sa aduca venituri de 50 de milioane de dolari grupului pana in 2012, moment in care compania va intra pe profit.
"Compania noastra vine in Romania dupa Ranbaxy, dupa Sindan, iar acum nu prea mai avem multe optiuni pentru achizitii. Pana acum, din ce am analizat, nu am gasit niciun jucator local care sa ne convina din punctul de vedere al unei eventuale preluari”, a declarat Guy Clark, presedintele Glenmark Europa.

Pe de alta parte, grupul farmaceutic nu exclude posibilitatea de a prelua un producator intern, daca ar aparea o astfel de oportunitate care sa corespunda obiectivelor de expansiune a Glenmark.

“Studiem si posibilitatile de achizitii, in special cu privire la producatorii romani care au afaceri de 2-25 milioane de euro si un profit operational de 8-14%”, a declarat Mariana Wencz (foto), country general manager Glenmark Romania, fosta sefa de la Zentiva.

Pentru moment, compania exclude posibilitatea demararii unui proiect de tip greenfield (de la zero) in productia de medicamente, in Romania urmand a fi dezvoltata o platforma de promovare a portofoliului de medicamente, care se va reinnoi de doua ori pe an, potrivit informatiilor emise de reprezentantii Glenmark.


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si