Brandul Arclad (produse din tabla cutata, panouri si accesorii) a contribuit cel mai mult la realizarea cifrei de afaceri, cu 12 milioane de euro. Arval, brandul specializat pe solutii tehnice si arhitecturale complete pentru fatade, acoperisuri si plansee precum si hale industriale usoare, a avut o pondere de 10 milioane in cifra de afaceri a companiei, iar brandul Armat (acoperisuri pentru sectorul rezidential) a participat cu circa trei milioane de euro la cifra de afaceri.
Pentru anul in curs, directorului general al Arcelor Mittal Construction Romania, Marian Pirvu, estimeaza ca Armat va avea o pondere de opt milioane de euro in cifra de afaceri a companiei, Arval, 11 milioane de euro, iar Arclad circa 14 milioane de euro.
In ceea ce priveste vanzarile, Arcelor Mittal Construction Romania a comercializat anul trecut 550.000 metri patrati (mp) de panouri, fata de 650.000 mp panouri in 2006. In ceea ce priveste vanzarile profilelor de tabla, compania a comercializat in 2007, 6.100 tone fata de 3.000 de tone cu un an in urma. Totodata, cresterea cantitatii materialelor vandute in 2007 fata de 2006, a crescut cu 28%, la 14.700 tone versus 11.500 tone in 2006.
Compania a obtinut in 2006 un profit de 1,73 milioane euro si o cifra de afaceri de 23 milioane euro, niveluri duble fata de anul anterior. In 2005, Arcelor Mittal Construction Romania (Kontirom) a obtinut un profit de 833.000 euro si o cifra de afaceri de 10,2 milioane euro.
In 2006, Arcelor Mittal Construction Romania (Kontirom) a furnizat peste 40 de hale metalice, insumand circa 60.000 metri patrati. Veniturile din materiale de constructii vandute au crescut in 2006 cu aproape 90%, comparativ cu anul anterior. Investitiile s-au ridicat anul trecut la 1,55 milioane euro, fiind folosite pentru lansarea unei linii de profilare tabla si pentru extinderea fabricii.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: