Marinopoulos Coffee Company III va deschide, vineri, 7 martie, cea mai mare cafenea din Romania, in incinta Iulius Mall din Cluj-Napoca, au anuntat reprezentantii companiei, citati de NewsIn.

Cafeneaua, care este si prima din Transilvania, are 320 de metri patrati cu 300 de scaune, iar spatiul cafenelei este amenajat pe trei niveluri.

„Am analizat cu atentie noile oportunitati pentru Starbucks pe piata din Romania, atat in Bucuresti cat si in alte orase din tara. Suntem foarte incantati sa deschidem prima noastra cafenea din Transilvania in orasul Cluj. Speram sa venim in completarea culturii cafelei deja existente aici si sa ne bucuram de acelasi succes ca si in Bucuresti”, a declarat dictrict managerul Marinopoulos Coffee Company Viorel Stoiean.

Acesta a spus ca nu doreste sa faca publice datele privind investitia sau perioada in care se asteapta ca ea sa fie amortizata insa a afirmat ca se asteapta ca locurile din Starbucks Cluj-Napoca sa fie in permanenta ocupate.

Pe langa sortimentele de cafea, provenite din trei zone ale lumii, America Latina, Africa si Indonezia, Sarbucks mai serveste si diverse tipuri de sucuri de fructe, ceai, deserturi. Totodata, in incinta cafenelei clientii pot cumpara suveniruri marca Starbucks.

Starbucks a aparut pe piata romaneasca pe 17 aprilie 2007, cu cafeneaua din Bucuresti, Plaza Romania. In luna mai a fost deschis Starbucks din Bucuresti Mall, urmand a fi inaugurata o noua locatie in Baneasa.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri