Compania Halewood estimeaza pentru anul in curs o majorare a cifrei de afaceri cu circa 10% fata de valoarea de 12 milioane de euro inregistrata in 2007.
Conform datelor furnizate de companie, Halewood estimeaza ca activitatile din turismul viti-vinicol vor genera in 2008 cresteri cu 30% fata de 2007, atingand valoarea de 1,2 milioane de lei.

"Aproximativ 3.000 de turisti au vizitat Pivnitele Rhein&Cie 1892 cu ocazia Campionatului International de Gatit in Aer Liber, care s-a desfasurat in perioada 29 februarie-2 martie 2008. In ceea ce priveste vanzarea de vin pe parcursul celor trei zile, Halewood estimeaza ca aproximativ circa 30% din totalul incasarilor au fost generate de comercializarea vinului. Campionatul a coincis cu lansarea noii directii de promovare a culturii vinului lansate de catre Cramele Halewood - „Vinul e mai bun cand suntem impreuna”.

Halewood estimeaza ca activitatile din turismul viti-vinicol vor genera in 2008 cresteri cu 30% fata de 2007", se precizeaza intr-un comunicat emis vineri de companie.

Potrivit datelor companiei, Halewood a inregistrat peste 12.000 de turisti anul trecut la cele doua crame incluse in circuitul viti-vinicol Pivnitele Rhein& Cie 1892 si Crama Urlateanu. Conform comunicatului de presa peste 500 de vizitatori au beneficiat de turul complet al Pivnitelor.

Grupul Halewood, care a preluat acum 10 ani Pivnitele Rhein&Cie 1892 din Azuga a primit la 13 aprilie 2006 statutul de „Furnizor al Casei Majestatii Sale Regele Mihai I al Romaniei”, odata cu relansarea marcii Rhein Extra. Compania a introdus Pivnitele Rhein&Cie 1892 in circuitul turistic viti-vinicol prin organizarea degustarilor de vin spumant, dezvaluind metoda de producere a bauturii care utilizeaza aceleasi tehnici manufacturiere folosite cu sute de ani in urma.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri