Producatorul de bere Bermas Suceava estimeaza pentru 2008 un profit net de 1,04 milioane lei, mai mic de peste doua ori fata de anul trecut, dar si-a propus in schimb sa isi sporeasca afacerile cu 20%, potrivit unui comunicat trimis vineri Bursei de Valori Bucuresti (BVB).
Bermas Suceava obtinuse anul trecut un profit net de 2,61 milioane lei, in scadere cu 42% fata de cel din 2006, cand a raportat un castig net de 4,49 milioane lei.

Actionarii companiei au aprobat, in cadrul adunarii generale din 27 martie, bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul in curs. Astfel, cifra de afaceri este estimata sa creasca cu 20%, la 27,97 milioane lei, dupa ce anul trecut afacerile au insumat 23,23 milioane lei.

Pentru 2008, producatorul de bere se asteapta la venituri totale de 35,65 milioane lei, in crestere cu 21% fata de 2007, cand incasarile s-au cifrat la 29,56 milioane lei.

In acelasi timp, Bermas a prevazut in acest an cheltuielile de 34,41 milioane lei, cu aproape 30% peste costurile din 2007, de 26,52 milioane lei (7,35 milioane euro).

Bermas Suceava are in prezent un capital social de 13,46 milioane lei, divizat in 19,24 milioane de titluri, cu o valoare nominala de 0,70 lei. Actionarii principali ai Bermas sunt Asociatia Victoria Bermas Suceava, cu 30,868%, PAS Bermas, cu 20,80%, STK Emergent, cu 7,97%, si SIF Banat-Crisana, cu 5,67%.

Actionarii au aprobat majorarea capitalului social al Bermas cu 1,62 milioane lei, pana la 15,09 milioane lei, prin incorporarea rezervelor rezultate din profitul net aferent anului 2006.

Actiunile Bermas Suceava se tranzactioneaza la categoria a doua a Bursei de Valori Bucuresti (BVB), sub simbolul BRM. Ultima cotatie a titlurilor Bermas a fost de 1,99 lei, in sedinta din 26 martie, ceea conduce la o capitalizare de 38,29 milioane lei (10,29 milioane euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri