Operatorul portuar Romportmet Galati (ROMT) a obtinut anul trecut un profit de aproape 42 milioane lei (12,6 milioane euro), cu 17% mai mare decat in 2006, dar afacerile companiei au scazut cu 8,6%, indica rezultatele financiare preliminate trimise pietei Rasdaq.
In 2006, Romportmet a avut un profit net de 35,67 milioane lei.

In schimb, operatorul portuar si-a redus anul trecut afacerile cu 8,6%, pana la 58,41 milioane lei (17,5 milioane euro), de la 63,91 milioane lei in anul precedent.

Veniturile companiei au urcat anul trecut cu 6,7%, pana la 76 milioane lei (22,8 milioane euro), dupa ce in 2006 incasarile s-au cifrat la 71,23 milioane lei.

In acelasi timp, Romportmet a reusit sa isi reduca in 2007 cheltuielile cu 9,2%, la 26,13 milioane lei (7,8 milioane euro), fata de 28,77 milioane lei in 2006.

Potrivit rezultatelor financiare, Romportmet avea la sfarsitul anului trecut datorii de 7,04 milioane lei, dar avea de primit 160,8 milioane lei de la datornici.

Romportmet are un capital social de 2,53 milioane lei, divizat in 25,3 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei. Actionarul majoritar al companiei este Mittal Steel Holdings AG, cu o participatie de 83,27%, in vreme ce Sidex Trading detine 11,5% din capitalul social.

Actiunile Romportmet se tranzactioneaza la categoria a doua a pietei Rasdaq, sub simbolul ROMT. Ultima cotatie a fost de 10,60 lei, stabilita in sedinta din 10 aprilie, ceea ce da o capitalizare de 268,27 milioane lei (73,1 milioane euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri