Vanzarile de echipamente de climatizare pe piata locala au inregistrat o crestere semnificativa in ultimii 3 ani, de la 25 de milioane euro in 2005 la 65 de milioane in 2007, iar pentru anul acesta pot ajunge la 80 milioane de euro, au declarat marti reprezentantii companiei LG Electronics Romania.
Potrivit reprezentantilor LG Electronics Romania, compania vizeaza anul acesta prima pozitie pe piata locala si cresterea cotei de piata de la 17% la 20% pe segmentul de climatizare. "Cred ca acest boom de pe piata imobiliara si cresterea domeniului constructiilor a dus si va contribui in continuare la cresterea vanzarilor de aparate de climatizare. Pentru acest an estimam ca piata locala va atinge 80 de milioane de euro ca valoare, iar cresterea ca volum va fi undeva in jurul a 30% fata de anul 2007. Cota de piata a brandului LG pe piata de climatizare din Romania a fost de 17% in 2007, pentru 2008 fiind estimata o crestere pana la 20%", a declarat presedintele LG Electronics Romania, Han Khyu.

Compania va urmari de asemenea dezvoltarea mai multor proiecte pe segmentul comercial, precum si diversificarea portofoliului de echipamente rezidentiale, avand la baza tehnologii avansate si un management ecologic. LG este totodata cel mai mare producator de sisteme de aer conditionat la nivel mondial, inregistrand vanzari record de 4,8 miliarde de unitati in 2007.

"Piata de climatizare din Europa a inregistrat o crestere de peste 20% din 2005 pana in 2007, atingand cifra de 5,1 miliarde de dolari. Principala crestere pe acesta piata a fost inregistrata pe segmentul de sisteme comerciale (de la 68% la 70%), cu o reducere a cererii pe segmentul de sisteme rezidentiale (de la 32% la 30%). Se asteapta ca piata sa urmeze un trend ascendent, in special pentru produsele dotate cu functii care faciliteaza reducerea consumului de energie si protejarea sanatatii consumatorilor, conform cu standardele impuse de Uniunea Europeana", a declarat Ibolya Beres, director de marketing al companiei.

LG a vandut in Romania LG anul trecut circa 45% pe segmentul comercial si 55% pe cel rezidential. Pentru 2008, reprezentantii companiei estimeaza ca raportul va fi de 40% pe segmenteul comercial si 60% pe cel rezidential. Astfel, daca in 2004 au fost comercializate circa 40.000 de seturi pentru piata rezidentiala numarul acesta a ajuns la 90.000 anul trecut si va creste cu circa 30% anul acesta. Totodata, LG a inregistrat in 2005 o crestere valorica a vanzarilor de aparate de climatizare cu 670% fata de 2004, in 2006 de 68% fata de 2005, iar in 2007 de 90% fata de 2006.

"In ultimii trei ani divizia de climatizare a LG a inregistrat rezultate foarte bune, iar numarul de unitati vandute a crescut de la an la an, intre 42% si 82%. Mai mult, cresterea cererii in extra sezon este un indicator al faptului ca echipamentele de climatizare nu mai sunt considerate produse sezoniere, consumatorii devenind din ce in ce mai avizati, in cautare de produse inovatoare, cu design distinctiv si functii avansate”, a declarat Liviu Caton Paltineanu, directorl national de vanzari al Diviziei de Climatizare a LG Electronics Romania.

LG Electronics Romania mizeaza anul acesta pe afaceri cu 35% mai mari ca in 2007, pana la 140 milioane euro, iar rezultatele companiei sunt deja cu 20% peste estimarile initiale in primul trimestru din 2008. LG Electronics este lider mondial in furnizarea de produse inovatoare din domeniul electronicii, informatiilor si comunicatiilor. Compania are peste 82.000 de angajati in cele 120 de birouri, care includ 80 de filiale deschise in intreaga lume. Alcatuita din patru mari divizii: Mobile Communications, Digital Appliance, Digital Display si Digital Media cu vanzari globale de peste 38,6 miliarde dolari in 2006, LG Electronics este cel mai mare producator de terminale CDMA, aparate de aer conditionat, sisteme de stocare optica, DVD playere si sisteme home theater de pe piata mondiala.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri