Producatorul local de medicamente Terapia Ranbaxy, parte a grupului farmaceutic indian Ranbaxy Laboratories, a inregistrat, in primele trei luni ale anului, o scadere a vanzarilor cu 29%, pana la valoarea de 26 de milioane de dolari, pe fondul incertitudinilor de pe piata de profil.

"Cresterea vanzarilor producatorului a fost afectata de neclaritatile de pe piata de profil cauzate de reformele din domeniul sanatatii si de reintroducerea prescriptiei medicale in functie de brandul produsului farmaceutic", informeaza compania.

La nivel european, incluzand Romania, Ranbaxy a inregistrat vanzari de 83 de milioane de dolari, cu 11% mai scazute fata de perioada similara a anului precedent.

Pietele-cheie ale companiei din vestul Europei (Germania, Marea Britanie si Franta) au raportat, in aceasta perioada, vanzari de 34 de milioane de dolari, o valoare apropiata celei din 2006. In celelalte piete europene, vanzarile s-au cifrat la 23 de milioane de euro, ceea ce echivaleaza cu o crestere de 7% fata de aceeasi perioada a lui 2006.

Per total, grupul farmaceutic indian a inregistrat o crestere de 15% a vanzarilor consolidate, pana la valoarea de 409 milioane de dolari, si un profit de 39 de milioane de dolari.

Ranbaxy Laboratories a preluat, in luna martie 2006, de la fondul de investitii Advent International, un pachet de actiuni reprezentand 96,7% din actiunile Terapia Cluj-Napoca, pentru 324 de milioane de dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri