Valoarea pietei interne a consumabilelor de hartie se va cifra, in urmatorii cinci ani, la 20 milioane de euro, in conditiile unei cereri tot mai mari pentru produsele de tip AfH (away from home / departe de casa), care genereaza o majorare a pietei de 20-30% anual.

Anul acesta, piata produselor profesionale de curatenie si igiena a fost estimata la valoarea de 12 milioane de euro, avand un ritm de crestere de 20-30%, informeza Paper Plus, unul dintre furnizorii de pe piata locala a consumabilelor de hartie.

„Piata a cunoscut o evolutie notabila in ultimii ani, fiind determinata de trecerea treptata a segmentelor de business de pe piata mass market pe un segment de nisa, precum este cel de AfH”, a explicat Marian Ivan (foto), general manager Paper Plus.

In ultimii 5 ani, piata produselor profesionale de curatenie si igiena a crescut cu 35-40%, atingand valoarea de 10 milioane de euro la sfarsitul anului 2007.

Folosind produse AfH profesionale, companiile cu peste 2.000 de angajati reduc cu pana la 25.000 de euro cheltuielile pentru produsele de igiena, conform declaratiilor directorului Paper Plus.

Citeste si:
Autograf, business-ul gandit initial ca o carte de vizita
In interiorul unei afaceri de...

Pentru anul acesta, Paper Plus tinteste un numar de 1.400 de clienti de pe toate segmentele de business.

Infiintata in 2002, compania Paper Plus activeaza pe piata romaneasca a ofertantilor de solutii profesionale AfH pentru igiena. Paper Plus comercializeaza produsele AfH precum role de hartie, prosoape de hartie, servetele, dispensere si suporturi industriale pentru hartie.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Povestea fetitei venita din Iran pentru a deveni antreprenoare romanca