Valoarea pietei interne a consumabilelor de hartie se va cifra, in urmatorii cinci ani, la 20 milioane de euro, in conditiile unei cereri tot mai mari pentru produsele de tip AfH (away from home / departe de casa), care genereaza o majorare a pietei de 20-30% anual.

Anul acesta, piata produselor profesionale de curatenie si igiena a fost estimata la valoarea de 12 milioane de euro, avand un ritm de crestere de 20-30%, informeza Paper Plus, unul dintre furnizorii de pe piata locala a consumabilelor de hartie.

„Piata a cunoscut o evolutie notabila in ultimii ani, fiind determinata de trecerea treptata a segmentelor de business de pe piata mass market pe un segment de nisa, precum este cel de AfH”, a explicat Marian Ivan (foto), general manager Paper Plus.

In ultimii 5 ani, piata produselor profesionale de curatenie si igiena a crescut cu 35-40%, atingand valoarea de 10 milioane de euro la sfarsitul anului 2007.

Folosind produse AfH profesionale, companiile cu peste 2.000 de angajati reduc cu pana la 25.000 de euro cheltuielile pentru produsele de igiena, conform declaratiilor directorului Paper Plus.

Pentru anul acesta, Paper Plus tinteste un numar de 1.400 de clienti de pe toate segmentele de business.

Infiintata in 2002, compania Paper Plus activeaza pe piata romaneasca a ofertantilor de solutii profesionale AfH pentru igiena. Paper Plus comercializeaza produsele AfH precum role de hartie, prosoape de hartie, servetele, dispensere si suporturi industriale pentru hartie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri