Compania Willon Harbour a investit un milion de euro intr-un showroom de ambarcatiuni cu o suprafata de 700 metri patrati si o capacitate de stocare de peste 14 ambarcatiuni, a declarat investitorul si promotorul acestui proiect, Gabriel Hanganu, fost country manager al Pfizer.

Showroom-ul de ambarcatiuni Willon Harbour a fost inaugurat astazi, in apropierea podului Otopeni, pe soseaua de centura a Capitalei. Cifra de afaceri estimata de catre oficialii Willon Harbour pentru finalul anului 2008 este de un million de euro, iar pentru finalul anului financiar, aprilie 2009 - 1,5 milioane euro.

"Avem in acest moment in showroom-ul nostru ambarcatiuni incepand de la 15 picioare (n.r.: aproximativ patru metri) dar si ambarcatiuni de peste opt tone. Dorinta noastra este sa educam publicul iubitor de calatorii pe apa sa-si aleaga barcile "pe viu" nu "din catalog. Targetul Willon Harbour il reprezinta persoanele active, oamenii de afaceri, middle si top manageri care si-au rezolvat problema casei, a masinii si a vacantelor si care acum isi pot orienta bugetul catre achizitionarea unei ambarcatiuni", a declarat proprietarul Willon Harbour.

Potrivit lui Gabriel Hanganu, Willon Harbour va ataca segmentul ambarcatiunilor de 6-9 metri, prea putin valorificat pe piata vanzarilor de yachturi si ambarcatiuni de agrement din Romania. In aceste conditii, criteriul de diferentiere de alte showroom-uri este acela al modelelor promovate si comercializate in Romania, in regim exclusiv, de catre Willon Harbour.

Printre marcile expuse in showroom-ul Willon Harbour se numara: Regal Boats (SUA), Pedro Boats (Olanda), Galeon (linia Galia -Polonia), Ocqueteau (Franta) si Yamaha (Japonia), producatori importanti pe piata ambarcatiunilor de agrement.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Lensa.ro a deschis un showroom de optica la Timisoara