“Pentru 2008, scopul nostru este sa atragem si alti operatori low-cost pentru marirea fluxului de pasageri. Trebuie sa luptam cu eticheta de «aeroport militar» si in prezent suntem in discutii cu alte doua companii low-cost. Rutele vor fi catre Germania si Spania si speram ca pana la sfarsitul anului sa finalizam tratativele”, a spus Cazacu, citat de NewsIn.
Aeroportul Mihail Kogalniceanu este societate nationala pe actiuni, principalul actionar, cu un procent de 60%, fiind statul prin Ministerul Transporturilor. Fondul Propietatea detine 20% din actiuni, iar Consiliul Judetean Constanta detine restul procentelor.
”Eu cred ca ar fi trebuit sa treaca mai mult de 20% in administratia altcuiva. Eu imi mentin parerea ca in economie statul roman se misca precum un elefant intr-un magazin de portelanuri”, a declarat ministrul turismului Ovidiu Silaghi, prezent la conferinta de presa.
Diectorul general al Aeroportului din Constanta a mai precizat ca in prezent companiile aeriene se confrunta cu o criza de personal, acesta fiind motivul pentru care de cele mai multe ori nu isi extind serviciile si pe alte aeroporturi.
”De exemplu, Tarom are o problema de echipaj, a pensionat 60-70 de angajati care sunt greu de inlocuit.A existat o discutie cu opertaorii aerieni pentru zboruri Constanta-Cluj. Ideea nu este insa agreata din lipsa de echipaj si aeronave”, a afirmat Tiberiu Cazacu.
Pe Aeroportul Mihail Kogalniceanu opereaza companii aeriene ca AirBerlin, BlueLine sau Carpatair. Potrivit directorului general, pentru 2008 sunt confirmate 10 chartere cu destinatii europene.
Aeroportul Mihail Kogalniceanu a fost infiintat in 1961, pana atunci functionand in zona Palas din Constanta.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: