Grupul romanesc de retail Pic ar putea intra pe piata din Capitala anul viitor cand vrea sa deschida cinci hipermarketuri noi la nivel national, investitia medie pentru o unitate fiind de minimum 30 milioane euro, a declarat Liviu Facaleata, directorul comercial al companiei.
"Momentan nu avem de gand sa vindem reteaua ci dimpotriva sa ne dezvoltam. Pentru 2009 avem cinci proiecte noi de magazine si unul dintre acestea ar putea fi deschis in Bucuresti. Am amanat intrarea pe piata din Capitala pana in 2009 din cauza preturilor crescute ale terenurilor si a problemelor aparute in gasirea unei locatii potrivite", a declarat Liviu Facaleata.

Acesta a adaugat ca Grupul Pic va investi anul acesta alte 50-60 milioane de euro in dezvoltarea a doua parcuri de retail la Calarasi si Ploiesti, unde vor fi prezente atat hipermarketurile Pic, dar si majoritatea retailerilor importanti din domeniul mobilei si bricolajului.

"Noi vom fi dezvoltatorii celor doua parcuri de retail si singurii retaileri de pe piata bunurilor de larg consum prezente in incinta parcurilor", a mai adaugat Facaleata.

Grupul Pic a deschis primul hipermarket din tara in 2004 la Pitesti, al doilea in 2006 la Craiova si a continuat expansiunea retelei anul trecut cand a mai inaugurat doua magazine la Braila si Oradea. Holdingul PIC are capital integral romanesc si este producatorul mai multor produse de baza, cum ar fi: zahar, ulei, orez, faina si altele.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri