Producatorul clujean de lenjerie intima, Jolidon, mizeaza anul acesta pe afaceri de circa 80 milioane de euro, cu peste 30% mai mult fata de 2007, cand a inregistrat o cifra de afaceri de 60 milioane de euro, potrivit declaratiilor omului de afaceri Gabriel Cirlig, proprietarul Jolidon.
Reprezentantii companiei mai spun ca intentioneaza ca, pana la sfarsitul lunii, sa mai deschida alte patru magazine proprii in Brasov, Constanta, Braila si Bacau. Potrivit datelor companiei, in 2008 sunt programate 30 de deschideri, dintre care 20 in tara si 10 in strainatate, cu suprafete cuprinse intre 50 si 100 mp, iar investitia pe magazin este intre 50.000 si 100.000 de euro, informeaza NewsIn.

In total, Jolidon opereaza o retea de 113 magazine, dintre care 65 in tara, 35 in Italia, trei in Ungaria si 10 boutique-uri in Franta, in sistem de franciza. Lantul de zece magazine din Franta se va dubla pana la sfarsitul anului in curs. Magazinele proprii detin in prezent circa 40% din totalul vanzarilor Jolidon, care anul trecut au ajuns la 60 de milioane de euro.

Fondata in 1993 la Cluj Napoca, Jolidon numara peste 3.000 de angajati, iar lenjeria si costumele de baie sunt exportate in intreaga lume, principalele destinatii find Italia, Franta, Ungaria, Germania, Elvetia, Belgia, Slovenia, Croatia, Polonia, Letonia, Rusia, Austria, Cipru, Malta, SUA, Canada, Japonia, Africa de Sud, Liban, Israel.

Cresterea exporturilor a determinat startul investitiilor in afara tarii, incepand prin infiintarea Jolidon Hungary KFT la
Budapesta in anul 2000 si continuand cu Jolidon Italia SRL deschisa in 2001 la Milano, iar in 2003 cu Jolidon France SARL infiintata Paris. In 2005 compania a continuat investitia din Franta prin deschiderea celui de al doilea sediu la Lyon.

La inceputul anului 2007, sub egida grupului Jolidon, se mai adauga alte doua nume sonore in lenjeria italiana: Infiore si Chiaro di Luna prin achizitionarea pachetului majoritar al companiei Emmeci.

Pe piata lenjeriei intime Jolidon are competitori precum I.D. Sarrieri, Etam sau Triumph, companii care sunt prezente si in Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri